РАДІ ВІТАТИ ВАС НА САЙТІ КЗ "ЧЕРНІВЕЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА №3"

Методичне об`єднання вчителів початкової школи

013

Проблема

★ Забезпечення школярів необхідними комплексними знаннями, уміннями та навичками з метою формування необхідних життєвих компетентностей для успішної подальшої соціальної адаптації

014

Відкриті уроки 2018/2019 н.р.

  • Розвиток тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій з учнями 1-К класу,вчитель Кольба В.В.
  • В.Сухомлинський.Як білочка дятла врятувала. Урок читання 2 кл.,вчитель Вакалюк Т. І.
  • Психомоторний та сенсорний розвиток з елементами альтернативної комунікації.1-К клас,вчитель Кольба В.В.
  • «Робота з природним матеріалом» урок предметно-практичної діяльності 1-К клас, індивідуальна форма навчання, вч. Івашина О. Т.
  • Звуко-буквенний аналіз. Тема «Птахи». Розвиток мовлення 4 клас, вч. Недбайло З.Г.
  • Звук і буква Ф. Читання тексту і пояснення розуміння прочитаного.Розвиток мовлення 3 клас, вч. Величко Л.Я.

015

2018/2019 н.р.майстер-клас “Ігри з конструктором LEGO для дітей з інтелектуальними порушеннями” вчитель 1-Б класу Єрмілова Л.М.

Мельник М. І., Вакалюк Т. І., Кольба В. В., Шведюк Г. П. упорядкували методичний посібник «Інклюзивне та індивідуальне навчання учнів з порушенням інтелектуального розвитку» для вчителів ЗЗСО.

016

Забезпечення школярів необхідними комплексними знаннями, уміннями та навичками з метою формування необхідних життєвих компетентностей для успішної подальшої соціальної адаптації

ПЛАН роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2019 / 2020 н. р.

№ п/п Тематика засідання Дата проведення Відповідальний за проведення
1. Особливості організації навчально- виховного процесу в початкових класах спеціальної школи в умовах  Нової Української Школи у 2019-2020 н.р.

-Вивчення основних нормативних документів, що регламентують фукціонування початкової школи в НУШ.

-обговорення і затвердження плану роботи методоб’єднання  на 2019-2020 н. р.

-вивчення та обговорення нових навчальних програм для учнів 2 класу НУШ   у 2019-2020 н. р.

-опрацювання  критеріїв оцінювання учнів початкової школи, орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів.

-ознайомлення вчителів з положенням про атестацію, методичними рекомендаціями щодо навчально-виховної роботи в поч. класах в 2019-2020 н. р.

-опрацювання інструктивно-методичних матеріалів щодо ведення класних журналів, учнівських зошитів.

  

серпень

Шведюк Г. П.

Шведюк Г. П.

Мельник М. І.

Мельник М. І.

Мельник М. І.

Мельник М. І.

2. Адаптація дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ. 

Виступ « Адаптація дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ».

Майстер-клас « Ранкові зустрічі».

Виступ «Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушенням інтелектуального розвитку».

Обговорення виступів.

Вимоги до атестації 2019-2020  н.р. 

Обговорення результатів перевірки учнівських зошитів щодо дотримання єдиного орфографічного режиму.

Ознайомлення з новинками методичної літератури.

жовтень

Іліка Л. Л.

Іліка Л. Л.

Величко Л. Я.

Мельник М. І.

Мельник М. І.

Шведюк  Г. П.

3. Виступ «Здоров’язберігаючі технології для особливих дітей ».

Обговорення виступу. 

Майстер-клас «Казкова гімнастика для рук».

Обговорення результатів перевірки учнівських зошитів щодо дотримання єдиного орфографічного режиму.

Підсумки атестації.

Ознайомлення з новинками методичної літератури.

березень

Величко Л. Л.

Величко Л. Л.

Мельник М. І.

Шведюк Г.П.

4. Підсумкове засідання.

Доповідь « Формування самостійності учнів в організації своєї діяльності». 

Обговорення доповіді.

Аналіз знань,  умінь та навичок учнів початкових класів. 

Підведення підсумків роботи методоб’єднання за 2019-2020 н. р. Заслуховування самозвітів членів методоб’єднання,  аналіз роботи над проблемою.

червень

Вакалюк Т. І.

Вчителі-

класоводи

Шведюк Г. П.