РАДІ ВІТАТИ ВАС НА САЙТІ КЗ "ЧЕРНІВЕЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА №3"

Фінансово-господарська діяльність

 

Благодійна допомога

Кошторис на 2021р. КПК 0611062

Кошторис на 2021р. КПК 0611022

Кошторис на 2021р. КПК 0611032

Територія обслуговування КЗ “Чернівецька спеціальна ЗОШ №3” – м. Чернівці, наближені населені пункти  Чернівецького району.

Мова навчання – українська

Вакантні посади – відсутні 

 Заклад розташовується у пристосованому приміщенні.

Створено належні умови для перебування у закладі дітей з особливими освітніми потребами:

  • необхідні місця руху обладнані поручнями;

  • зроблено помітки на сходах;

  • діє кнопка виклику;

  • організовано чергування;

  • облаштовано належним чином вбиральні;

  • виконано поточні ремонти класних кімнат, коридорів, майстерень, їдальні, кабінетів.

Правила поведінки у закладі

І. ПРИХІД ДО ШКОЛИ

1.1. Приходити у  школу о 8 20  (за 10 хвилин) до початку занять за розкладом.
1.2. Перед входом в приміщення витерти взуття.
1.3. У дверях не старатися пройти першим, пропустити вчителів, молодших школярів.
1.4. Вітатися з персоналом, вчителями та іншими дорослими.
1.5. Після першого дзвінка проходити у свій клас.
1.6. Пропуски учнем навчальних занять з поважної причини підтверджуються необхідними документами.
1.7. Учням заборонено приносити до школи не потрібні для занять речі.

ІІ. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД

2.1. Приходити до школи  необхідно в чистій, випрасуваній одежі ділового стилю та чистому взутті, з охайною зачіскою.
2.2. Черговий вчитель, класний керівник або педагог- організатор у разі порушення вимог пропонують привести себе в належний вигляд. Зауваження фіксують у журналі щоденного контролю та у щоденнику учня. Неохайний  учень отримує попередження, про що його батьків інформує класний керівник.
2.3.  У весняно-зимовий період  мати при собі змінне взуття.
2.4. На уроки фізкультури та заняття ЛФК приходити у спортивній формі.
2.5. На уроки праці треба мати робочий одяг.
2.6. Відвідування навчальних занять,  бібліотеки, їдальні школи у верхньому одязі не дозволяється.
2.7. Носити завжди чисту носову хустинку.

ІІІ. ПОВЕДІНКА УЧНІВ НА УРОЦІ

3.1. Після першого дзвоника зайти у клас зайняти своє місце. Неприпустимо очікування вчителя біля дверей, у коридорі.
3.2. Приготувати все необхідне до уроку – підручник, зошит, щоденник, тощо.
3.3. При вході вчителя встати і привітати його. Сідати тільки з дозволу.
3.4. Запізнення учнів на заняття фіксуються у журналі  щоденного контролю та у щоденнику учня.
3.5. За кожним учнем класу на заняттях закріплюється постійне робоче місце. Учень має право пересідати на інше тільки з дозволу вчителя.
3.6. При виклику до дошки виходити відповідати з щоденником. При відповіді стояти лицем до класу, відповідати голосно, не поспішаючи.
3.7. Якщо потрібно задати вчителю питання або відповісти, піднімати руку. Після дозволу вчителя встати і запитати чи відповідати.
3.8 . Під час уроку  учневі необхідно дотримуватися дисципліни й порядку: не викрикувати з місця, не писати на партах, не залишати після себе сміття на столах, підлозі.
3.9. Після закінчення заняття учні встають після слів учителя «Урок закінчено». Виходити з класу слід спокійно, тільки з дозволу вчителя.
3.10. На уроки фізкультури учні з’являються у спортивній формі відповідно до сезону. Для переодягання у спортивному залі функціонують роздягальні.
3.11. Підручники школяра мають бути обгорнуті. У них не можна загинати сторінки, робити підкреслення, виривати сторінки та ін. Псування, втрата підручника відшкодовується згідно з нормативними документами.
3.12. Зошити учні повинні вести чисто, охайно, у відповідності з вимогами орфографічного  режиму, підписи  мають відповідати встановленим зразкам.
3.13. У разі порушення дисципліни учнем класний керівник інформує його батьків. Неодноразове порушення учнем дисципліни тягне за собою виклик до школи батьків та впровадження проти батьків відповідних дій, встановлених законодавством.
3.14. Виставлення оцінки за поведінку в щоденник учня відбувається щотижня класним керівником.
3.15. Учням школи не дозволяється самовільно залишати  школу до закінчення навчальних занять, це розглядається як порушення дисципліни.
3.16. У разі захворювання учень відвідує медпункт, за показниками  отримує звільнення від занять, інформує про це класного керівника, який вирішує , як відправити учня додому.
3.17. Спілкування зі старшими, однолітками має бути виваженим, привітним і доброзичливим. Учень не повинен допускати принизливі й образливі вислови, вживати ненормовану лексику та ін.
3.18. Зі школи учні виходять спокійно, дотримуючись порядку.
3.19. Після закінчення уроків , груп продовженого дня та позаурочних заходів учні не мають права знаходитись у приміщенні школи без нагляду педагогічних працівників.
3.20. Користування мобільними телефонами під час проведення уроку суворо забороняється. Телефон повинен бути вимкнений або у беззвучному режимі. При неодноразовому порушенні цієї вимоги телефон забирається і передається батькам учня у той же день.
3.21. Учням заборонено без дозволу заходити  кабінетів , де працює адміністрація школи.
3.21. Усі школярі зобов’язані берегти шкільне майно, зелені насадження в приміщенні та на території школи, бережливо поводитися зі своїми речами та речами товаришів.
3.22. Учні школи зобов’язані дбайливо ставитися до роботи технічного персоналу школи, зберігати чистоту й порядок у туалетних кімнатах, коридорах, виконувати санітарно-гігієнічні правила.
3.23. У разі  навмисного  пошкодження  шкільного майна батьки учня зобов’язані відшкодувати матеріальні збитки.
3.24. Суворо забороняється тютюнопаління в школі та на її території.

ІV. ПОВЕДІНКА УЧНІВ ПІД ЧАС ПЕРЕРВ

4.1. В класі на перерві залишаються тільки чергові учні.
4.2. В приміщенні школи дотримуватися порядку: розмовляти тихо, спокійно прогулюватися по коридорах.
4.3. Особливо уважними треба бути  учням під час руху сходами. При пересуванні слід триматися правого боку.
4.4. Учням забороняється бігати сходами, штовхати одне одного, створювати конфліктні ситуації, використовувати непристойні вирази і жести.
4.5. Заборонено під час руху коридорами вживати їжу, напої, штовхатися, розмахувати руками, галасувати. Вживання їжі учнями  дозволяється тільки  у шкільній їдальні.

V. ПОВЕДІНКА УЧНІВ У ЇДАЛЬНІ

5.1. Мити руки перед входом у їдальню.
5.2. В їдальні вести себе згідно правил культури поведінки.
5.3. Бережно поводитися з хлібом і іншими продуктами харчування.
5.4. Прибирати після себе брудний посуд.

VІ. ПОВЕДІНКА УЧНІВ ПОЗА ШКОЛОЮ

6.1. Кожен учень дорожить гідністю своєї школи, класу.
6.2.  Учень школи зобов’язаний бути ввічливим, коректним і доброзичливим, проявляти витримку й розуміння у стосунках.
6.3. Бути уважним до дорослих, маленьких дітей і літніх людей, допомагати їм.
6.5. Дотримуватися правил дорожнього руху та поведінки в міському транспорті, громадських місцях.
6.6. По вулиці ходити по тротуару, при його відсутності – по лівому боці дороги.
6.7. Дбайливо ставитися до природи.
6.8. Забороняється вживання алкогольних напоїв, наркотиків.
6.9. Учень школи повинен дотримуватися мовного  етикету, не дозволяти нецензурних висловлювань.
6.10. Перебування без дорослих у місцях відпочинку, прогулянки містом тощо для учнів початкових класів дозволяється до 20 00 години, учнів 5-9 класів – до 21 00 години.

VІІ. ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ ШКОЛЯРІВ

Демократичний підхід до зовнішнього вигляду школяра передбачає відсутність форми єдиного зразка, що дозволяє учневі реалізувати свою індивідуальність і неповторність. Але учень школи повинен мати відповідний зовнішній вигляд.

Дані правила внутрішнього розпорядку є обов’язковими для виконання всіма учнями школи.

УМОВИ ЗАРАХУВАННЯ ДО ЗАКЛАДУ

Зарахування учнів (вихованців) до спеціальних шкіл, переведення до іншого закладу освіти та відрахування здійснюються у порядку, встановленому МОН. Під час зарахування не допускається дискримінація за будь-якою ознакою, в тому числі за місцем проживання.

До Закладу освіти учні зараховуються на підставі таких документів: 

  • – висновок ІРЦ;
  • – заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
  • – копія свідоцтва про народження;
  • – особової справи або документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до першого класу);
  • – медична карта дитини, карта профілактичних щеплень;
  • – висновок ЛКК (на педагогічний патронаж).

  Під час зарахування не враховується місце прописки та проживання батьків, або осіб, які їх замінюють. 

Діти, які за висновком ЛКК не можуть навчатися у дитячому колективі (тяжкі форми ДЦП, сильна розгальмованість) зараховуються на педагогічний патронаж.  

НАКАЗ ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЛАНУ ЗАХОДІВ 

ПЛАН ЗАХОДІВ ЩОДО ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ

 СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ НА 2020-2025рр. (презентація)

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ НА 2020-2025рр. (текст)

ЗВІТ ДИРЕКТОРА 2020р.

СТАТУТ 

ЗМІНИ ДО СТАТУТУ

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНДИВІДУАЛЬНУ ФОРМУ НАВЧАННЯ

ПОЛОЖЕННЯ ПРО СПЕЦІАЛЬНУ ШКОЛУ

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА 2019-2020рр.

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА 2020/2021рр.

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ

Наказом від 20.08.2020р. №60 “Про організацію освітнього процесу та режиму роботи закладу освіти на 2020/2021рр.” по КЗ “Чернівецька спеціальна ЗОШ№3” затверджено структуру та режим роботи закладу освіти. 

  1. Навчальний рік розпочати 01 вересня 2020 р. – Днем знань (в системі онлайн).
  2. Заняття у 1-9 класах розпочати 01.09.2020 р. уроком «Здоров`я – наш скарб».
  3. Затвердити таку структуру 2020/2021 н.р:

3.1. Навчання організувати за семестровою системою:

І семестр – з 01.09 по 24.12.2020 р.,

ІІ семестр – з 11.01 по 29.05.2021 р.

3.2. Провести канікули:

осінні       –    з 26.10.2020 р.  по  01.11.2020 р.;

зимові      –   з 25.12.2020 р.   по  11.01.2021 р.;

додаткові канікули для учнів 1-х класів – 17.02.2021 р.  по 21.02.2021 р.

весняні     –   з 22.03.2020р.   по 28.03.2021 р.;

літні –  з дня закінчення навчального року – по 31.08.2020 р.

3.3.Навчальні заняття завершити 28.05.2021 р. проведенням свята “Останнього дзвоника” та вручення документів про освіту.

3.4. Навчальні екскурсії та  навчальну практику учнів організувати відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 №1/9-61, освітньої програми КЗ «Чернівецька спеціальна ЗОШ №3» на 2020/2021 н.р.  та провести впродовж навчального року.

  1. Затвердити такий режим роботи школи:

4.1.Навчальний процес організувати за п’ятиденним тижневим режимом занять.

4.2. Встановити таку тривалість уроків:

У підготовчому, першому класах  – 30 хвилин;

у 2-4-х класах – 35 хвилин;

у 5-9-х класах – 45 хвилин.

4.3. Встановити таку тривалість перерв:

Між уроками  – 10 хвилин.

Організувати дві великі перерви по 15 і 20 хвилин.

Перелік навчальних та корекційних програм

Для 1 класу

Типова освітня програма для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, затверджена наказом МОН України від 26.07.2018р.  №816.

Для 2 класу

Типова освітня програма для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку, затверджена наказом МОН України від 02.07.2019 № 917.

Для 3 класу

Типова освітня програма початкової освіти для спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класів з інтелектуальними порушеннями, затверджена МОН України, Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019р.

Для 4 класу

Українська мова. Навчальні програми для 4 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Укладач: Висоцька А.М. Київ -2014

Математика. Навчальні програми для 4 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Укладач: Королько Н.І. Київ -2014

Природознавство. Навчальні програми для 4 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Укладачі: Трикоз С.В., Блеч Г.О. Київ -2014

Я у світі 4ті класи. Навчальні програми для 4 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Укладачі: Трикоз С.В., Блеч Г.О. Київ -2014

Музичне мистецтво. Навчальні програми для 4 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Укладачі: Квітка Н.О., Левченко –Бутуханова Л.Й. Київ -2014

Трудове навчання. Навчальні програми для 4 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Укладач: Чеботарьова О.В. Київ -2014

Основи здоров’я. Навчальні програми для 4 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Укладач: Гладченко І.В. Київ -2014

Фізична культура. Навчальні програми для 4 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Укладач: Бобренко І.В. Київ -2014 

Перелік навчальних програм 5-10 класи для дітей з інтелектуальними порушенями

Українська мова

Навчальні програми для 5-7 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Укладач: Висоцька А.М., Київ – 2015 рік.

Навчальні програми для 8 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями. Укладач: Висоцька А.М., Київ – 2016 рік.

Математика

Навчальні програми для 5-7 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Укладач: Королько Н.І., Київ – 2015 рік.

Навчальні програми для 8 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями. Укладач: Королько Н.І., Київ – 2016 рік.

Природознавство

Навчальні програми для 5 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Укладачі: Блеч Г.О., Трикоз С.В., Київ – 2014 рік.

Навчальні програми для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Укладачі: Блеч Г.О., Трикоз С.В., Київ – 2015 рік.

Географія

Навчальні програми для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Укладачі: Липа В.О., ОдинченкоЛ.К., Київ – 2010 рік.

Історія

Навчальні програми для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Укладач: Косенко Ю.М., Київ – 2015 рік.

Фізична культура

Навчальні програми для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями. Укладач: Бобренко І.В., Київ – 2017 рік.

Основи здоров`я

Навчальні програми для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Укладач: Вдовиченко І.В., Київ – 2010 рік.

Фізика і хімія в побуті

Навчальні програми для 7-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Укладачі: Бондар В.І., Заяц І.В., Київ – 2010 рік.

Соціально-побутове орієнтування

Навчальні програми для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Укладачі: Мерсіянова Г.М., Гіренко Н.А., Київ – 2010 рік.

Я у світі

Навчальні програми для 5 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. За ред. Макарчук Н.О., Київ – 2014 рік.

Музичне мистецтво

Навчальні програми для 5 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. За ред. Макарчук Н.О., Київ – 2014 рік.

Інформатика

Навчальні програми для 5 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. За ред. Макарчук Н.О., Київ – 2014 рік.

Навчальні програми для 6-7 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. За ред. Колупаєвої А.А., Макарчук Н.О., Київ – 2015 рік.

Образотворче мистецтво

Навчальні програми для 5 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. За ред. Макарчук Н.О., Київ – 2014 рік.

Навчальні програми для 6-8 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. За ред. Колупаєвої А.А., Макарчук Н.О., Київ – 2015 рік.

 

Трудове навчання та СПО

«Навчальна програма по трудовому навчанні для спеціальних (корекційних) загальноосвітніх установ 8 – 10 кл.» Укладачі: Павлюченко О.М., Чеботарьова О.В., Гаврись С.В. Київ 2016р.

Навчальна програма «Декоративно – ужиткове мистецтво» для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями. Укладач: Гаврюш В.О. Київ 2014р.

 «Трудове навчання (інтегрований курс) для учнів 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з порушенням розумового розвитку». Автори: Піддубна П.М., Боровик Г.М., Ліщук Н.І.

«Трудове навчання (швейна справа) програма для 4-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями». Укладач: Мерсіянова Г.М. Київ 2009р.

Навчальні програми для 4-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку трудове навчання (штукатурно-малярна справа), автор: Кормілець Галина Кирилівна, 2016р.

Навчальні програми з української літератури для 7 – 10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннямизатверджені  МОН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова2019р.

Навчальні програми з української мови для 5 – 10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями затверджені  МОН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова2019р. Автори: Кравець Ніна Павлівна, Утвенко Наталія Олександрівна.

Навчальні програми для 6-8 класів, затверджені МОН України, 2015р.

Навчальні програми для 8-10 класів, затверджені МОН України, 2016р.

 

ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

«Розвиток мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення дітей з помірною розумовою відсталістю в процесі ознайомлення з природою» для підготовчих, 1-4 класів.  Автори: Хайдарова О.С., Блеч Г. О.

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Автор: Бобренко І. В.

Програма з корекційно-розвиткової роботи «У світі ритмів» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Автори: Левченко Л. Й., Гладченко І. В.

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів» (психосоціальний розвиток) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Автори: Жук Т.Я., Трикоз С. В.

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Азбука творчості» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Автори: Чеботарьова О. В., Брусенська І. М.

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Музичні краплинки» для 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Автори: Шеклунова Н.О., Міненко А. В. 

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» (варіативний модуль «Подорож у життя») для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями. Автори: Міненко А. В., Грикун А. С.

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для учнів 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів з помірними інтелектуальними порушеннями. Автори: Хайдарова О. С., Блеч Г. О.

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями. Автори: Редько Л. О., Безкоровайна Л. А., Гладченко І. В.

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лікувальна фізична культура» для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями. Автор: Бобренко І. В.

 «Лікувальна фізкультура». Програма з корекційно-розвиткової роботи для 7 – 10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Автор: Чепурний А. В.

«Лікувальна фізкультура». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Автор: Чепурний А. В.

«Корекція мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Автори: Трофименко Л. І., Ільяна В. М., Пригода З. С., Грибань Г. В., Аркадьєва О.О.

«Корекція мовлення». Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Автори: Трофименко Л. І., Ільяна В.М., Пригода З.С., Грибань Г.В., Аркадьєва О.О.

 «Соціально-побутове орієнтування». Програма з корекційно-розвиткової роботи  для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями, затверджена МОН України, Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України. Автор: Ярмола Н.А. Київ – 2018

 

Матеріально-технічне забезпечення

Бюджет 2020 року  виконаний.

За приписом ДСНС 

 – евакуаційний вихід (драбина протипожежна) – 63 000 грн.

По програмі “Здорове харчування” (104 000 грн.):

  • тістоміс
  • морозильна камера
  • мармід
  • м`ясорубка
  • машина протирочно-різальна

НУШ:

  • технічне та дидактичне обладнання (згідно вимог НУШ) (29 518 грн)
  •  меблі ( 22 600)

Кабінет СПО (4 272 грн.):

  • кухонний посуд
  • кухонне приладдя

Кабінет корекційної педагогіки ( 13 144 грн.):

  • інструментарій для розвитку дрібної моторики

Закуплено:

  • засоби захисту  та дезінфекції (84 089 грн.) згідно Постанови №50 від 22.08.2021р. 
  • обладнання для медпункту ( 22 400 грн.)

 

Бюджет 2019 року  виконаний.

Проведено поточні ремонти:

  • два 1-х класи; (56 000 грн.)
  • столярна майстерня; ( 60 000 грн)
  • вбиральня;(52 000)
  • кабінет природничо-математичного циклу (власними силами)
  • реорганізація біобліотеки в медіатеку (89 000 грн.)

Капітальні ремонти:

  • дах будівлі корпусу школи та майстерень (1 036 199 грн.)

Придбання:

  • для кабінету природничо-математичного циклу: 

            –  інтерактивний комплекс (100 000 грн.)

            – дидактичний та роздатковий матеріал, обладнання для проведення уроків математики, фізики і хімії в побуті, географії, природознавства.

  • освітня субвенція НУШ (132 000 грн.): 

            – технічне обладнання

           – дидактичний матеріал згідно вимог

           – пуфи, килими   

  • медіатека (129 467 грн.):

         – стелажі, кафедра

         – столи учнівські – 6 шт.

         – комплект пуфів – 2 шт.

         – телефізор – 1 шт.

         – ноутбук – 6 шт.

         – інтерактивний комплекс 

         – килими – 2 шт.

  • столярна майстерня 

          – верстаки столярні – 7 шт.

          – набір столярних інструментів для вчителя – 1 шт.

          – набір столярних інструментів для учня – 7 шт.

          – електричні інструменти столярні різні

Додаткове фінансування  КЕКВ 3110 (288 300 грн.):

    – фабрика друку – 4 шт.

    – ноутбуки – 11 шт.

    – телевізори – 6 шт.

    – верстаки столярні – 7 шт.

    – кафедра – 1 шт.

    – стелаж – 1 шт.

    – витяжка для кухні 

 Встановлення швидкісного інтернету (43 000 грн.).

 

Бюджет 2018 року  виконаний.

Проведено поточні ремонти:

  • трьох майстерень; (62 300 грн.)
  • кабінету СПО; ( 25 000 грн)
  • сенсорної кімнати;(28 469)
  • сходових маршів (86 500 грн.)

Капітальні ремонти:

  • коридори 3-х поверхів; (889 865 грн.)

Закуплено:

  • 2 оверлоки, 10 швейних машин, 3 розкрійні столи ( 150 000 грн.)
  • інтерактивне обладнання (інтерактивна підлога, мультиборд)           ( 288 625 грн.)

Освітня субвенція НУШ (100 000 грн.):

  • ноутбуки – 7 шт.
  • фабрика друку – 3 шт.
  • проектори – 6 шт.
  • меблі класні 
  • фліпчарти
  • пуфи
  • дидактичний та роздатковий матеріал для 1 класу 

Протипожежна сигналізація корпусу школи (220 800 грн.)

Альтанка силами учнівського та батьківського колективів та спонсорської допомоги (60 000 грн.)