Проблема
★ Забезпечення школярів необхідними комплексними знаннями, уміннями та навичками з метою формування необхідних життєвих компетентностей для успішної подальшої соціальної адаптації
Відкриті уроки 2018/2019 н.р.
- Розвиток тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій з учнями 1-К класу,вчитель Кольба В.В.
- В.Сухомлинський.Як білочка дятла врятувала. Урок читання 2 кл.,вчитель Вакалюк Т. І.
- Психомоторний та сенсорний розвиток з елементами альтернативної комунікації.1-К клас,вчитель Кольба В.В.
- «Робота з природним матеріалом» урок предметно-практичної діяльності 1-К клас, індивідуальна форма навчання, вч. Івашина О. Т.
- Звуко-буквенний аналіз. Тема «Птахи». Розвиток мовлення 4 клас, вч. Недбайло З.Г.
- Звук і буква Ф. Читання тексту і пояснення розуміння прочитаного.Розвиток мовлення 3 клас, вч. Величко Л.Я.
2018/2019 н.р.майстер-клас “Ігри з конструктором LEGO для дітей з інтелектуальними порушеннями” вчитель 1-Б класу Єрмілова Л.М.
Мельник М. І., Вакалюк Т. І., Кольба В. В., Шведюк Г. П. упорядкували методичний посібник «Інклюзивне та індивідуальне навчання учнів з порушенням інтелектуального розвитку» для вчителів ЗЗСО.
Забезпечення школярів необхідними комплексними знаннями, уміннями та навичками з метою формування необхідних життєвих компетентностей для успішної подальшої соціальної адаптації
ПЛАН роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2019 / 2020 н. р.
№ п/п | Тематика засідання | Дата проведення | Відповідальний за проведення |
1. | Особливості організації навчально- виховного процесу в початкових класах спеціальної школи в умовах Нової Української Школи у 2019-2020 н.р.
-Вивчення основних нормативних документів, що регламентують фукціонування початкової школи в НУШ. -обговорення і затвердження плану роботи методоб’єднання на 2019-2020 н. р. -вивчення та обговорення нових навчальних програм для учнів 2 класу НУШ у 2019-2020 н. р. -опрацювання критеріїв оцінювання учнів початкової школи, орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів. -ознайомлення вчителів з положенням про атестацію, методичними рекомендаціями щодо навчально-виховної роботи в поч. класах в 2019-2020 н. р. -опрацювання інструктивно-методичних матеріалів щодо ведення класних журналів, учнівських зошитів. |
серпень |
Шведюк Г. П. Шведюк Г. П. Мельник М. І. Мельник М. І. Мельник М. І. Мельник М. І. |
2. | Адаптація дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ.
Виступ « Адаптація дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ». Майстер-клас « Ранкові зустрічі». Виступ «Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушенням інтелектуального розвитку». Обговорення виступів. Вимоги до атестації 2019-2020 н.р. Обговорення результатів перевірки учнівських зошитів щодо дотримання єдиного орфографічного режиму. Ознайомлення з новинками методичної літератури. |
жовтень |
Іліка Л. Л. Іліка Л. Л. Величко Л. Я. Мельник М. І. Мельник М. І. Шведюк Г. П. |
3. | Виступ «Здоров’язберігаючі технології для особливих дітей ».
Обговорення виступу. Майстер-клас «Казкова гімнастика для рук». Обговорення результатів перевірки учнівських зошитів щодо дотримання єдиного орфографічного режиму. Підсумки атестації. Ознайомлення з новинками методичної літератури. |
березень |
Величко Л. Л.
Величко Л. Л. Мельник М. І. Шведюк Г.П. |
4. | Підсумкове засідання.
Доповідь « Формування самостійності учнів в організації своєї діяльності». Обговорення доповіді. Аналіз знань, умінь та навичок учнів початкових класів. Підведення підсумків роботи методоб’єднання за 2019-2020 н. р. Заслуховування самозвітів членів методоб’єднання, аналіз роботи над проблемою. |
червень |
Вакалюк Т. І.
Вчителі- класоводи Шведюк Г. П. |