звіт директора 23-24н.р.
Стратегія розвитку закладу на 2020-2025рр. (презентація)
Стратегія розвитку закладу на 2020-2025рр. (текст.)
Звіт директора школи 2020/2021рр.
Звіт директора школи 2019-2020рр.
Звіт директора школи 2018-2019рр.
Розділ І
Впродовж 2018/2019 навчального року уся робота була спрямована на реалізацію основних завдань школи, положень, розпорядчих документів та комплексних програм розвитку освіти і науки України, Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації, Інституту післядипломної педагогічної освіти, підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу, вдосконалення педагогічної майстерності педагогів та спрямована на виконання таких завдань:
– удосконалення педагогічної майстерності педагога, формування індивідуальної навчально-педагогічної системи, орієнтованої на розвиток, корекцію і соціалізацію особистості учня;
– мотивація вчителів до інноваційної діяльності , її науково-інформаційна і методична підтримка;
– надання професійної допомоги вчителю для подолання труднощів запровадження нових технологій у викладанні предметів;
– пропагування перспективного педагогічного досвіду навчально-виховної роботи.
Методична робота здійснювалася згідно із законодавчими та нормативними документами про освіту, рекомендаціями МОН України, нормативно-правовими документами про спеціальну освіту, що планувалося й проводилося на діагностичній основі.
В кінці кожного семестру проведився моніторинг знань учнів з математики, української мови. Матеріали за результатами перевірки були узагальнені і обговорені на засіданнях методичних об’єднань вчителів-предметників, педагогічній раді, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки, сплановані заходи щодо підвищення результативності роботи педагогів.
З метою проведення результативної роботи та для забезпечення грамотного, професійного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада.
Впродовж року були проведені педагогічні ради:
І.1 педрада: «Основні напрями організаційно-педагогічної, навчально-виховної, методичної роботи на 2018/2019н. р.», «Аналітичний огляд діяльності м/о за 2018/2019 н.р., удосконалення та модернізація методичної роботи закладу »; «Організований початок 2018/2019 навчального року: погодження плану роботи школи ;затвердження режиму роботи школи; затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку; затвердження плану роботи бібліотеки; затвердження структури методичної роботи»;
І.2 :«Затвердження списків дітей дисграфіків, дислексиків, аграфіків, алексиків, акалькуліків та дітей з обмеженим відвідуванням школи», «Дотримання санітарно-гігієнічних вимог та психологічних умов у школі», «Про організацію індивідуального навчання».
ІІ педрада: « Морально- естетичне виховання учнів з ООП»; «Організація харчування учнів»; « про проведення профорієнтаційної роботи у школі»; «Виконання навчально-ігрових технологій в НВП молодших школярів у спеціальній школі»; «Ведення шкільної документації»
ІІІ педрада:
«Про якість знань і навчання школярів, управління педагогічним персоналом у І семестрі 2018/2019 н.р, завдання на ІІ семестр 201/2019 н.р. щодо поліпшення контролю і керівництва школою, забезпечення рівнів навчальних досягнень учнів»; «Робота шкільної ПМПК»; «Моніторинг роботи педагогів 1-х класів відповідно концепції НУШ».
ІV педрада: «Корекційно-спрямоване навчання учнів з ООП»; «Про дотримання працівниками правил з ОП, протипожежної та техногенної безпеки»; «Протидія боулінгу у шкільному просторі»; « Атестація – крок до творчості вчителя».
Впродовж навчального року педагоги вивчали:
– особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах спеціальної школи в умовах НУШ;
– вивчення основних нормативних документів, що регламентують функціонування початкової школи в умовах НУШ;
– зміни до навчальних програм 1-х класів НУШ;
– критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з порушенням інтелектуального розвитку;
– педагогічний супровід дітей з РАС в умовах навчання в спеціальній школі;
– шляхи розвитку творчих здібностей молодших школярів.
– проблеми дислексії в сучасній педагогіці та шляхи їх вирішення;
– сучасні методики навчання та формування навичок читанню дітей з особливими потребами;
– психотерапія у логопедичній практиці;
-корекційний вплив трудового навчання на розвиток особистості дитини з особливими потребами;
-виховання художньої культури школярів, розвиток їх потенціальних можливостей та інтересів до народної творчості
На постійному контролі були питання:
- ведення шкільної документації та планування,
- перевірка забезпечення учнів підручниками,
- забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним станом учнів,
- дотримання єдиного орфографічного режиму,
- адаптація учнів 1-х, 5-х класів,
- робота шкільних методичних об’єднань,
- стан гурткової роботи,
- стан роботи з учнями з девіантною поведінкою,
- стан соціального захисту дітей–сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування,
- превентивне виховання учнів,
- корекційна робота з учнями школи.
- стану викладання фізичної культури,
- логопедії,
- трудового навчання,
- організації читання учнями художньої літератури ,
- гурткової роботи,
- проведення самопідготовки,
- робота з учнями з девіантною поведінкою.
Протягом навчального року ШППК працював відповідно складеного плану роботи. Члени ШППК зустрічалися з батьками та учнями, які пропускають уроки без поважних причин, тримали на контролі охоплення гуртковою роботою учнів, схильних до правопорушень, організовано зустріч учнів , схильних до правопорушень з працівниками Ювенальної поліції в Чернівецькій області, за потреби проводилися виїздні консиліуми у сімї, шо перебувають у СЖО. Впродовж 2018/2019 навчального року проведено 10 засідань шкільної психолого-педагогічного консиліуму з запрощеним батьками, педагогами класу , за потребою і самих учнів. Здійснювалися виїздні консиліуми за місцем проживання учнів: 1-А,1-Б,3, 5,6-А,7,9 класів.
На базі школи працювало 5 методоб’єднань: вчителів початкових класів – Шведюк Г.П., вчителів старшої школи – Гавриленко Т.М., класних керівників – Вакалюк Т. І., професійно-трудового навчання –Бурлака М.В., вихователів ГПД –Стасюк М.І..
Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Проведені засідання методичних об’єднань відповідно плану.
Упродовж 2018/2019 навчального року у закладі проведено:
- Декаду безпеки вуличного руху та безпеки життєдіяльності, Тиждень енергозбереження, Декада пропаганди здорового способу життя, Тиждень культури українського народу, День української писемності та мови, День українського козацтва, шкільний ярмарок, Міжнародний день толерантності, методичний тиждень вчителів та вихователів, що атестуються, Всесвітній день боротьби зі СНІДом,
Тиждень милосердя, Декада правових знань, Тиждень дитячої книги, Тиждень фізичної культури та спорту Міжнародний день інвалідів, Декада пропаганди здорового способу життя, День пам’яті героїв Крут, Декада творчості, Декада ОБЖ та ЦЗ, Єдиний День з ЦЗ, Лінійка пам`яті, Міжнародний день сім’ї, Тиждень професійної майстерності, День Соборності України, День пам’яті Героїв Небесної Сотні, День Гідності і Свободи, День пам`яті жертв Голодомору та політичних репресій, День українського добровольця, Міжнародний день рідної мови, Тиждень дитячої книги, Шевченківські дні, конкурс «Кращий урок, виховний захід», акція «Збережемо шкільне майно», екологічний тиждень, весняний ярмарок творчих робіт учнів школи, Міжнародний день сім’ї, - години спілкування у психолога, корекційно-розвивальні заняття по програмам «Діти з РАС» та «Діти з синдромом Дауна» (психолог Майковська О. Є.);
- «Сімейна година»(всеобуч для батьків – соц. педагог Абрамова К. А.);
- Засідання батьківського клубу «Дорогою любові»;
- лекторій «За здоровий спосіб життя» (лікар Скобунова Я. В.).
Демонстраційні уроки та відкриті виховні заходи:
- тренінгове заняття на обласному семінарі для заступників директорів спеціальних шкіл-інтернатів «Безпечний рух до школи» (соц..педагог Абрамова К. А.);
- підсумковий урок на обласному семінарі для заступників директорів спеціальних шкіл-інтернатів з розділу «Харчування» 5 клас (вч. Гриб’юк С. М.);
- виховний захід «У дружбі жити – добро творити» 2 клас (вч. Вакалюк Т. І., вих. Асмаловська Л.І.);
- інсценізація казки «Янголята»на обласному семінарі для заступників директорів спеціальних шкіл-інтернатів 6-Б клас (вч. Семенюк Л. В., вих.. Мартинюк Р. В.);
- відкритий урок на обласному семінарі для заступників директорів спеціальних шкіл-інтернатів «Розвиток тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій» 1-К клас (вч. Кольба В. В.);
- відкрите корекційно-розвиткове заняття з ЛФК на обласному семінарі для заступників директорів спеціальних шкіл-інтернатів «Розвиток координаційних здібностей.Ритмопластичні вправи» 1-А клас (вч. Іліка Р. В.);
- відкритий урок «Народні інструменти» 5 клас (вчитель Семенюк Л. В.);
- відкритий урок з декоративно-ужиткового мистецтвана обласному семінарі для заступників директорів спеціальних шкіл-інтернатів «Хатній український розпис. Петриківський розпис тарілки»7 клас (вч. Шумко М. Я.);
- виховний захід «Андріївські вечорниці» 7 клас (вих..Стасюк М. І., вч. Шумко М.Я.);
- відкритий урок «Порівнювання предметів за певними ознаками» з учнем індивідуальної форми навчання 4 клас (вч. Томчук В. Г.);
- відкритий урок «Предметно-практичне навчання. Робота з пластиліном»з учнем індивідуальної форми навчання 1-А клас (вч. Ієвлєва А. С.);
- виховна бесіда «Мандрівка здоровим способом життя»1-К кл.(вих.Кушнірик Н. В.);
- виховний захід «Казка в гості завітала» 4 клас (вих. Гнилозуб Я. І.);
- відкритий урок «Число і цифра 9. Склад числа 9» з учнем індивідуальної форми навчання 3 клас (вч. Толмач Б. Г.);
- бінарний урок «Домашня аптечка. Склади домашню аптечку» 7 клас ( вч. Гриб’юк С. М., лікар Скобунова Я. В.);
- тренінгові заняття для учнів старшої школи «Стоп – булінг» 7-9 класи (соц..педагог Абрамова К. А.);
- виховний захід «Моя мама найкраща у світі» 1-К клас (вих. Кушнірик Н. В., вч.Кольба В. В.);
- відкритий урок , присвячений пам’яті В. Івасюка у 8 класі (вч. Семенюк Л. В.);
- відкритий урок «Виріб пряма спідниця. Оздоблення спідниці кишенями» 8 клас (вч. Шумко М. Я.);
- відкрита година спілкування «Цінуй свій час. Його не повернути» 7 клас (вих.. Стасюк М. І.);
- відкритий урок «В. Сухомлинський. Як білочка дятла врятувала» 2 клас (вч. Вакалюк Т. І);
- відкрита виховна година «Мандрівка до планети корисної їжі» 4 клас (вих.. Гнилозуб Я. І.);
- відкритий урок «У кожного є співуча пір’їнка. За творчістю В. Сухомлинського »з учнем індивідуальної форми навчання 3 клас (вч. Толмач Б. Г);
- відкритий урок «Прямий і зворотний рахунок в межах 100. Розв’язування прикладів» з учнем індивідуальної форми навчання 4 клас (вч. Томчук В. Г.);
- відкрита бесіда «Український віночок» з курсу «Краса рідного слова» e7 клас (вих. Стасюк М. І.);
- -відкритий урок «Сім’я. Типи сімей. Функції сім’ї»у 9 класі (вч. Гриб’юк С. М.);
- майстер-клас «Принесу тобі, мамо, всі квіти землі» у 7 класі (бібліотекар Маринчук В. І.);
- майстер-клас «Виготовлення декоративно-оздоблювальних матеріалів з ниток» у 6-Б класі (вих.. Мартинюк Р. В.);
- майстер-клас «Виготовлення листівки до Дня матері» у 4 класі (вих.. Гнилозуб Я. І);
- майстер-клас «Техніка кашпо» у 5 класі (вч. Любківський В. І.);
- весняний аукціон дитячих робіт, звітний концерт гуртків.
22.11.2018р. на базі школи проведено обласний науково-практичний семінар-конференція для заступників директорів з НВР та ВР спеціальних шкіл-інтернатів. Задіяні педагоги: Кольба В.В. (1-К клас), Вакалюк Т.І. (2 клас), Іліка Р.В. (вчитель ЛФК), Шумко М.Я. (вчитель декоративно-ужиткового мистецтва), Мартинюк Р.В. ( вихователь ГПД 6-Б кл.), Семенюк Л.В. (вчитель музичного мистецтва), Гавриленко Г.С. (педагог-організатор).
Систематично проводився моніторинг рівня навчальних досягнень та сформованості навичок читання учнів 3 – 9 класів.
У 2018/2019 н.р. атестацію пройшли 12 педагогів
Результативність |
Кваліфікаційні категорії |
Педагогічні звання |
||||
ІІ |
І |
вища |
Старший вчитель |
Учитель-методист |
||
Присвоєння категорії/ звання |
3 |
2 |
1 |
2 |
– |
|
Підтвердження категорії/ звання |
– |
– |
6 |
1 |
2 |
|
Підтвердження відповідності займаній посаді (керівник гуртка ) |
||||||
Разом |
3 |
2 |
7 |
3 |
2 |
|
Загальна кількість вчителів, які пройшли атестацію |
12 |
Заклад співпрацює з:
- Чернівецьким національним університетом ім. Ю.Федьковича;
- Камянець-Подільським педагогічним університет ім. І. Огієнка;
- ІППО Чернівецької області;
- база проходження педагогічної практики студентів-логопедів, соціальних педагогів, практичних психологів, олігофренопедагогів;
- база для проведення засідань методичної студії працівників психологічної служби;
- база для підвищення кваліфікації логопедів, вчителів інклюзивного та індивідуального навчання (Вакалюк Т. І. – вчитель-дефектолог, Кольба В. В. вчитель-дефектолог, Москальова І. А.-логопед, Абрамова К. А.- соц.. педагог, Майковська О. Є.- практичний психолог)
Педагоги друкували розробки своїх уроків:
- Шумко М. Я. 1.1.«План-конспект уроку з декоративно-ужиткового мистецтва. Український розпис. Петриківський розпис тарілки» (журнал «Дефектолог» №3, 2019р.)
1.2.«Основні типи жіночої фігури та підбір спідниць на них. Оздоблення прямої спідниці накладними кишенями» (освітній портал Superurok-ua/com);
- Мельник М. І., Вакалюк Т. І., Кольба В. В., Шведюк Г. П. упорядкували методичний посібник «Інклюзивне та індивідуальне навчання учнів з порушенням інтелектуального розвитку» для вчителів ЗЗСО.
Виховна робота
Традиційними заходами у закладі є свято Першого та Останнього дзвоника, Новорічно-Різдвяні ранки, ярмарки
дитячих робіт «Містечко веселих майстрів», предметні та тематичні тижні, декади, місячники, акції, рейди-перевірки, дні здоров’я на свіжому повітрі.
У 2018/2019 н.р. педагогами школи проведені предметні та тематичні декади ,тижні, акції, рейди-перевірки:
– Декада безпеки вуличного руху та БЖ – з 03.09.2018р. по 14.09.2018р.-відповідальний педагог організатор Гавриленко Г.С.;
– Тиждень української писемності та мови – з 05.11.2018р. по 09.11.2018р.- відповідальний вчитель укр. мови та літератури Харабара Н.А.;
– Тиждень безпеки дорожнього руху – з 12.11.2018р. по 16.11.2018р.- відповідальний педагог організатор Гавриленко Г.С.;
– Тиждень Милосердя – з 26.11.2018р. по 30.11.2018р. – відповідальний педагог організатор Гавриленко Г.С.;
– Декада правових знань – з 03.12.2018р. по 14.12.2018р. – вчитель історії Гураль С.І.;
– Декада пропаганди здорового способу життя – з 14.01.2019р. по 25.01.2019р – соціальний педагог Абрамова К.А.;
– Тиждень дитячої книги – з 18.03.2019р. по 22.03.2019р. – бібліотекар Маринчук В.І.;
– Тиждень фізичної культури і спорту – з 01.04. по 05.04.2019 р.– вчитель фізкультури Бурлака С.В.;
– Декада творчості – з 15.04 по 26.04.2019р. – педагог організатор Гавриленко Г.С.;
– Декада ОБЖ та ЦЗ – з 06.05 по 17.05 2019 р. заступник директора з НВР Мельник М.І.
Акції: «Подаруй бібліотеці книгу», Всеукраїнська акція «Свічка пам’яті» (до Дня пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій), Всеукраїнська акція «Хвилина мовчання – нескінченність пам’яті» (до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні) «Збережемо шкільне майно», «Макулатурінг», «Ми за чистоту у класі, школі, на подвір’ї», «Маки пам’яті».
Рейди-перевірки: «Дотримання правил поведінки у шкільній їдальні», «Наявність в учнів шкільної та спортивної форм», «Стан збереження підручників у школі», «Відвідування учнями навчальних занять».
Операції: «Зробимо наше подвір’я чистим».
Загальношкільні, родинні та класні заходи:
- День знань «Перший день осені, ти незабутній …» – Гавриленко Г.С.;
- Захід до Дня вчителя «Про роботу вчителя жартома. Засідання клубу анонімних вчителів» – Гавриленко Г.С., Семенюк Л.В.;
- Загальношкільний захід «Шкільний ярмарок» – Гавриленко Г.С., СеменюкЛ.В., вчителі трудового навчання;
- Захід «Посвята у п’ятикласники» – Харабара Н.А., Толмач Б.Г., учні 5 кл.
- Інформаційна година «Буковинське віче, як знакова подія для кожного буковинця» (до 100-річчя Буковинського віче) – Гураль С.І., учні 7-9 кл.
- Виховний захід «У дружбі жити – добро робити» – Вакалюк Т.І., Асмаловська Л.І., учні 2 кл.;
- Класний захід «Вчимося ввічливості та доброті» – Цибулько І.О., учні 6-а класу;
- Виховна година «Держава на захисті життя і гідності людини» – Паламар А.В., учні 9 кл.
- Майстер-клас з розпису посуду – Шумко М.Я., учні 7 кл.;
- Корекційно-розвиткове заняття «Веселкові кольори» – Величко Л.Я., Мануляк А.П., учні 3 кл.;
- Інсценізація казки «Янголята» – Мартинюк Р.В., учні 6-Б;
- Концертна програма присвячена Міжнародному дню осіб з інвалідністю «Твори добро» – Гавриленко Г.С., Семенюк Л.В.;
- Виховна година «Мандрівка за здоровий спосіб життя» – Кушнірик Н.В., учні 1-К класу;
- Спортивне свято «Спробуй, як я» (до Дня Збройних Сил України)– Бурлака С.В., учні 5-9 класів;
- Просвітницька година «Право на працю. Порядок прийняття на роботу» – Гураль С.І., учні 7-9 кл.;
- Виховний захід «Андріївські вечорниці» – Шумко М.Я., Стасюк М.І.;
- Виховний захід «Казка в гості завітала» – Луців Л.С., Гнилозуб Я.І., учні 4 кл.;
- Новорічні ранки, конкурсно-розважальна програма «Свято наближається» – Гавриленко Г.С., Семенюк Л.В.;
- Родинне свято «Хата на тата» – Гавриленко Г.С., Онуфрейчук О.О., учні 8 класу;
- Родинний захід «День народження класної родини» – Єрмілова Л.М., Козачук В.Ю., учні 1-Б класу;
- Майстер-клас «Принесу тобі, мамо, всі квіти землі»» – Маринчук В.І., учні 7 класу;
- Родинний захід «Моя мама – найкраща» – Кушнірик Н.В., Кольба В.В., учні 1-К класу;
- Родинне свято «Усе починається з мами» – Величко Л.Я., Мануляк А.П., учні 3 класу;
- Година спілкування «Веселкова земля» – Ляшенко І.Я., учні 5-9 класів;
- Майстер-клас «Горшечок для квітів з гіпсу» – Любківській В.І., учні 5 класу;
- Виховний захід «Прощавай, Букварику» – Шведюк Г.П., Іліка Л.Л., учні
- 1-А класу;
- Весняний ярмарок дитячих робіт – Гавриленко Г.С.,Семенюк Л.В., педагоги школи;
- Участь у обласному фестивалі-конкурсі «Розквітай, писанко!»; дитячому фестивалі «СонцеСвіт»;
- Участь у конкурсі дитячих малюнків та робіт декоративно-прикладної творчості на протипожежну тематику «Кращий пожежний – це ти обережний»: представлені 14 дитячих робіт виконані у різних техніках. Переможці: Вигонюк Христина (6-Б клас) – 3 місце (керівник Мартинюк Р.В.), Шкрумида Валентина, Вакарюк Богдана (6-А клас) – 3 місце (керівник Бурлака М.В.)
- Конкурси малюнків: «Дорожні правила вивчай, життя своє оберігай», «Знавці дорожніх знаків», «Подорож до країни правових знань», «Безпека мого життя».
- Випуск стінгазет: «У подарунок вчителю з пошаною і любов`ю», запрошення на шкільний ярмарок, запрошення на Новорічні ранки, інформаційна газета «Твоє здоров`я у твоїх руках», інформаційна стіннівка «Книга – криниця знань», газета-запрошення на ярмарок дитячих робіт.
- Виставка літератури у шкільній бібліотеці: «Я – учасник дорожнього руху», «Про посмішку від А до Я», «Любіть своє місто», «Захист Вітчизни-гордість народу», «День української писемності», «Дотримуйтесь правил дорожнього руху», «Доброта врятує світ», «Пам`ять живе у наших серцях», «Твої права, твої обов`язки», «Перша зіронька горить, Миколай до нас спішить», «Бережи своє ж здоров`я!» «Мово, калинова, диво барвінкове», «Я в серці маю те, що не вмирає», «Завжди було і буде вічне – дитина з книжкою в руці», «День авіації та космонавтики», «Чорнобиль – трагедія, подвиг, пам`ять», «У світі творчості», «Перемога – одна на всіх», «Безпека мого життя».
Гурткова робота
У школі для учнів 2-9 класів працювало 13 гуртків, спортивних секцій та клубів за інтересами: 9 шкільних гуртків, 4 гуртки –позашкільні:
- Вокальний «Сім нот» – керівник Семенюк Л.В.;
- Інструментальний «Музики» – керівник Семенюк Л.В.;
- Хореографічний «Топ-стиль», «Смайлики» – керівник Гавриленко Г.С.;
- Спортивний «Настільний теніс», «Чемпіон» – керівник Бурлака С.В.;
- Книжковий «Книголюб» – керівник Маринчук В.І.;
- Акторський клуб «Маска» – керівник Гавриленко Г.С.;
- «Умілі руки» – вихователі 1-9 класів;
- Початкове технічне моделювання «Умільці» ЧОЦНТТУМ – керівник Плотнікова І.Д.;
- Спортивний «Легкоатлет» – ЧОЦ «Інваспорт» – керівник Михайлов С.С.;
- «Художня кереміка» – ЧМПДЮ – керівник – Богопольський С.П.
Учасники гуртків брали участь у загальношкільних заходах, концертних та благодійних програмах:
- Свято першого і останнього дзвоника дзвоника;
- концерт до Дня вчителя;
- ярмарок творчих робіт;
- «Добро твори»;
- Новорічні ранки.
Книжковий клуб «Книголюб» (керівник Маринчук В.І.) провели:
– акції по ремонту книг, рейди-перевірки по збереженню підручників, бібліотечні уроки, голосні читання творів. У школі проведено акцію «Макулатурінг» (зібрано 345 кг використаного паперу);
– проведено: медіа та ігри-подорожі;
– виготовляли тематичні аплікації;
-упорядкували дитячі журнали та книги у шкільній бібліотеці;
– оновлювили стенди «Цікаві постаті», «Знаменні дати», «Цікаво знати»;
-здійснювали підбір літератури до тематичних виставок;
Гурток «Умілі руки» (1-9 класи):
–10 травня 2019р. у Центральному парку культури і відпочинку ім.. Т.Шевченка відбувся весняний ярмарок дитячих робіт, на якому учні разом з педагогами представили оригінальні роботи зроблені в різних техніках. Вилучено близько 10 000 грн.
Спортивні гуртки «Чемпіон», «Настільний теніс», (керівник Бурлака С.В.- вчитель фізичної культурни). Учні 4-9 класів, брали участь в обласних змаганнях з легкої атлетики, турнірах з міні-футболу, настільного тенісу закладів за програмою «Повір у себе», що проводив ЧОЦФКС «Інваспорт»:
- 03.04.2019р. – змагання з фут залу (V загальнокомандне місце).
- 14.03.2019р.- змагання з настільного тенісу (Гогуш А., 8 кл. – ІІІ загальонокомандне місце серед дівчат).
- 18.04.2019р.- змагання з легкої атлетики (Гогуш А., 8 кл. – І місце серед дівчат – біг 100 м, І місце серед дівчат – стрибки у довжину, ІІ місце серед дівчат – біг 300 м; Бабій Е., 9 кл. –ІІІ місце серед дівчат – стрибки у довжину; Танас Ю., 8 кл. – ІІ місце серед дівчат– стрибки у довжину).
- У загальнокомандному заліку обласної спартакіади «Повір у себе», присвяченій 28 річниці Незалежності України команда зайняла ІІІ місце.
Акторський клуб «Маска» (керівник Гавриленко Г.С. – педагог-організатор). Залучалися учні 5-9 класів до участі у проведенні різних за тематикою загальношкільних заходів, ярмарок, концертних та благодійних програм.
Лекторій «За здоровий спосіб життя» (керівник Скобунова Я.В. – лікар) для учнів 3-9 кл. Заняття проводилися з врахуванням вікових особливостей учнів. Лікар у своїй діяльності застосовувала теоретично – практичну інформацію щодо надання першої долікарської допомоги, проводила профілактичні бесіди про вірусні захворювання, шкідливі звички, закріплювала знання з учнями про правила дотримання режиму дня та особистої гігієни, пропагувала здоровий спосіб життя.
- ОЦНТТУМ гурток початкового технічного моделювання «Умільці» (керівник Плотнікова І.Д. ). У гуртку займалися 20 учнів з 5,7 класів. Гуртківці виконували нескладні види технічного конструювання та моделювання за схемою, роботи з паперу техніками витинанка, паперопластика, квілінг, торцювання.
На базі школи правцювало шкільне самоврядування. На зборах були обрані члени учнівського самоврядування, старости творчих груп, які проводили звіт на щотижневих лінійках згідно графіку.
На шкільному учнівському обліку стоїть 8 учнів схильних до правопорушень, протиправної поведінки, бродіння, порушення дисципліни і порядку в школі.
Профілактична робота з учнями:
-
- Проводився контроль за:
- відвідуванням учнями школи (облік вівся класними керівниками у журналі, черговими вчителями у журналі відвідування учнями школи);
- дотриманням правил внутрішнього розпорядку.
-
- Проведені:
- години спілкування (Майковська О.Є., щосереди);
- бесіди на правовиховну тематику (класні керівники);
- психолого-педагогічні консиліуми із залученням учнів та батьків, працівників ювінальної поліції.
-
- Залучення учнів у роботі шкільних та позашкільних гуртків;
- Закріплені педагоги-наставники, що вели зошити спостережень.
Робота шкільних психолого-педагогічних консиліумів (керівники: Майковська О.Є., Абрамова К.А.)
З вересня 2018 року проведені 10 засідань психолого-педагогічного консиліуму(з учнем1-а кл. Леонтієм І. – 20.09.2018р.,18.02.2019р., учнем 1-к кл. Дужаком К. – 25.09.2018р., учнем 3 кл. Козловим Д. – 11.10.2018р.,09.04.2019р., учнями 1-а кл. Ринжуком Б., Бездугою Л. – 07.11.2018р., учнем 1-б кл. Турчин І. – 18.01.2019р., 12.04.2019р., 15.04.2019р., ученицею 1-а кл. Стороженко М. – 22.01.2019р.), де розглядалися з батьками питання щодо особливостей розвитку їхньої дитини, причини відхилень у поведінці, можливі прийоми індивідуального підходу до учня з метою усунення виявлених недоліків.
Упродовж 2018/2019 н.р. здійснено 5 виїзних консиліумів в сім’ї дітей, які перебували на внутрішкільному обліку, сім’ї, що потребували особливої педагогічної уваги:
- Стороженко М., Леонтія І.. – 1-а клас;
- Дужака К. – 1-к клас;
- Козлова Д. – 3 клас;
- Янковського А. – 7 клас, Янковської А. – 9 клас.
Соціальним педагогом Абрамовою К.А. проведено:
- анкетування учнів 6-9 класів «Чи знаю я, що таке насилля?» (вересень 2018р.)
- інформаційне повідомлення для школярів «Булінг в школі» (жовтень 2018р.)
- тренінгові заняття для учнів, що перебувають на шкільному обліку «Стоп булінг», впровадження програми «Галопом по Європах» (жовтень 2018р., лютий, червень 2019р.)
- 14.12.2018р.інформаційна зустріч «Відповідальність підлітків за правопорушення та злочин» для учнів 5-9 класівз працівниками Ювенальної поліції Шевченківського РВ м.Чернівці;
- 30.10.2018р. в рамках просвітницької та профілактичної роботи проведено тренінгове заняття для педагогів школи «Профілактика синдрому емоційного вигорання педагогів. Згуртування колективу»;
- у вересні 2018р., січні 2019р. разом із класними керівниками оформлено соціальні паспорти учнів 1-9 класів, сформовано базу даних соціально незахищених категорій дітей, дітей-інвалідів, що потрапили у СЖО, дітей, позбавлених батьківського піклування;
- надано 89 консультацій учням, педагогам школи та батькам;
- 22.11. 2018р. участь в обласному семінарі заступників з НВР, ВР закладів спеціальної освіти з тренінговим заняттям «Безпечний рух до школи» з учнями 2-4 класів;
- виступ на методичній студії ІППОЧОДА на тему «Передовий досвід роботи соціального педагога з сім’ями, що перебувають в СЖО» (листопад 2018р.);
- проведення обласного семінару для соціальних педагогів ІППОЧОДА (грудень 2018р., березень 2019р.);
- тренінгове заняття«Моє здоров’я!» для учнів 9 класу (січень 2019р.);
- проведення індивідуальних консультацій учнів, батьків та педагогів протягом року;
- відвідування служб та організацій міста за запитом протягом року, співпраця з працівниками правоохоронних органів.
Психологом школи Майковською О.Є. надано 162 консультаціїучням, педагогам школи та батькам;
проведено:
- відкритий майстер-клас для соціальних педагогів та психологів області «Аутичні розлади особливої дитини» з учнями 3 класу (06.12.2018р.);
- відкриті заняття для психологів області «Корекційні заняття з особливою дитиною» з учнями початкової школи (Листопад 2018р., квітень 2019р.);
- тренінгове заняття для вихователів школи «Профілактика та подолання емоційного вигорання у педагогів» (26.03.2019р);
- профілактичні бесіди: «Доброта і дружба – подарунок долі»; «Конфлікти та їх розв’язання», «Гігієна тіла та одягу»; «Ні» насильству в учнівському середовищі», «Як зберегти своє психічне здоров’я» з учнями 5-9 класів;
- просвітницьку роботу по створенню позитивного мікроклімату у педагогічному, батьківському та учнівському колективах;
– індивідуальні та групові корекційні заняття:
- корекційно-розвивальні заняття по програмі «Діти з синдромом Дауна»;
- корекційно-відновлювальні заняття по програмі «Діти, схильні до девіантної поведінки»;
- корекційно-розвивальні заняття по програмі «Діти з РДС»;
– години психолога з учнями 5-9-х класів.
– працювала «Скринька звернень» для учнів, які відчувають прояви жорстокого ставлення до себе з боку учнів, педагогів, друзів, батьків.
Робота з батьками
- Батьківські всеобучі: «Співпраця школи і батьків, як необхідна умова розвитку дитини», «Розвиток особистісних якостей дитини: самодисципліна, працьовитість», «Як навчити дитину бути відповідальною за свої вчинки», «Основи формування у дітей навичок здорового способу життя», «Виховання моральної свідомості та культурної поведінки дітей», «Роль сім’ї та школи в трудовому вихованні дітей», «Екологічне виховання дітей у сім’ї»;
- Підсумкові батьківські збори «Про організацію літнього відпочинку учнів, їх дозвілля»;
- Збори батьківського клубу «Дорогою любові» 30.10.2018р. «В сім’ї росте особлива дитина», 10.04.2019р. «Шлях до дитини. Взаємодія батьків, вчителів, вихователів, психолога»;
- Загальношкільні батьківські збори 27.09.2018р. «Безпека у школі: боулінг, мобінг, визначення сформованості ціннісних орієнтацій соціального самопочуття і благополуччя», 12.02.2019р. «Протидія булінгу»;
- Зустрічі з опікунами дітей, позбавлених батьківського піклування Скрипника Іллі – Мигалюк Д.І.,(13.09.2018р.), Филип’юк І, Марку І. – Морару С.В.,(09.10.2018р.),для обговорення теми:«Соціальний захист дітей, позбавлених батьківського піклування», 17.01.2019р.- Поновлення довідок в особових справах дітей; 16.05.2019р. «Оздоровлення дитини, позбавленої батьківського піклування під час літніх канікул»
- Індивідуальні консультації для батьків;
- Залучали батьків до активної участі у навчально-виховному процесі, використовуючи їх можливості у підготовці та проведенні класних заходів, екскурсій, походів; проводили інформаційні та просвітницькі бесіди, зустрічі зі службами міста.
З метою організованого початку уроків та оздоровлення учнів школи за теплої погоди щоранку о 820 год. на шкільному подвір’ї під ритмічну музику проводилася ранкова зарядка.
У 2018/2019 н.р. проведені Дні оздоровлення у Центральному парку культури і відпочинку ім. Т.Г. Шевченка (28.09.2018р.,19.10.2018р.,19.04.2019р., 26.04.2019р.).
Проведено навчально-пізнавальні екскурсії та походи:
- Ботанічний сад – Шведюк Г.П., Іліка Л.Л., учні 1-А класу, Каруценко А.Я., учні 6-Б клас; Паламар А.В., учні 9 класу;
- шкільну бібліотеку – Єрмілова Л.М., учні 1-Б класу;
- «Ощадбанк» – Гавриленко Т.М., учні 6-х класів;
- парк ім. Т.Г.Шевченка – Ступарик М.К., учні 7 класу;
- зоологічний музей – Семенюк Л.В., Мартинюк Р.В., учні 6- Б класу;
- обласну дитячу бібліотеку – Вакалюк Т.І., Маринчук В.І, учні 2 класу;
- похід на гору Цецено – Паламар А.В., Бурлака М.В., учні 9 класу;
- екскурсія на стадіону «Буковина» – Кольба В.В., Кушнірик Н.В., учні 1-К класу;
- екскурсія на будівельний майданчик – Любківський В.І., учні 5 класу;
- будівельні магазини міста – Любківський В.І., учні 5 класу;
- відділ Ювенальної поліції з учнями «групи ризику» – Абрамова К.А., учні групи ризику;
- ОЦЕНТУМ – Харабара Н.А., Толмач Б.Г., учні 5 класу;
- парк «Жовтневий» – Шумко М.Я., Стасюк М.І., учні 7 класу;
- ПТНЗ №8 – Бурлака М.В., учні 9 класу;
- екскурсія вулицями міста – Любківський В.І., учні 6-х класів;
- краєзнавчий музей – Луців Л.С., Гнилозуб Я.І., учні 4 класу;
- екскурсія-подорож до столярного цеху – Ступарик М.К., учні 9 класу;
- екскурсія «Природа рідного краю» – Величко Л.Я., Мануляк А.П., учні 3 класу;
Систематично з учнями проводилися інструктажі з безпеки життєдіяльності, велася відповідна документація. Але із-за неуважності, учениця 9 класу Янковська Альбіна у вбиральні послизнулася і травмувала ногу, діагноз: закритий перелом човникоподібної кістки правої стопи. Класним керівником проведена з ученицею бесіда з БЖ «Правила безпечної поведінки в школі».
Школа співпрацювала з працівниками, ДСНС, зі службою у справах сім’ї, дітей та молоді, ОЦЕВ «Юність Буковини», ОЦНТТУМ, ОЦЕНТУМ, з компанією «ПроктерендГембол», Обласною дитячою бібліотекою, Чернівецьким міським палацом дітей та юнацтва, молодіжною організацією «Нове життя», громадською організацією «Сонячна дитина», Буковинським ОЦСРДІ «Особлива дитина», ЧБФ «Нова сім’я», БО «Сучасник», Шевченським районний судом м. Чернівці, апеляційним судом м. Чернівці, відділом Ювенальної поліції Шевченського РВ м. Чернівці.
Господарська робота:
Впродовж 2018/2019 н.р. проведено :
-
- Капітальний ремонт:
– даху будівлі школи та майстерень – 1 036 199 грн.;
– коридорів школи – 889 865 грн.;
-
- Поточний ремонт:
- 1-А класу – 56 000 грн.;
- 1-Б класу (будівельні матеріали бюджетні, робота – педагогів);
- Столярної майстерні – 60 000 грн.;
- Туалету на 3-му поверсі (матеріали частково бюджетні, робота – підрядника) – 52 000 грн.;
- Кабінет природничо-математичного циклу (власними силами);
- Реорганізація бібліотеки у медіатеку – 89 000 грн.;
Матеріально-технічне оснащення:
-
- Кабінет природничо-математичного циклу:
- Інтерактивний комплекс (інтерактивна панель, фабрика друку, ноутбук, ламінатор) – 100 000 грн.;
- Дидактичний та роздатковий матеріал, обладнання для проведення уроків математики, фізики і хімії в побуті, географії, природознавства.
-
- Перші класи за програмою НУШ:
- Технічне обладнання (фабрика друку, ламінатор, ноутбук, телевізор);
- Дидактичний матеріал (згідно вимог щодо Положення НУШ).
- Пуфи та килими, м`які подушки.
-
- Медіатека – 129 467 грн.
- Стелажі;
- Кафедра;
- Столи учнівські – 6 шт;
- Комплект пуфів – 2 шт.;
- Телевізор-1 шт.;
- Ноутбук – 6 шт.;
- Фабрика друку – 1 шт.;
- Килими – 2 шт.
-
- Столярна майстерня :
- Верстаки столярні;
- Набір столярних інструментів для вчителя;
- Індивідуальні набори столярних інструментів для учнів;
- Електроприлади столярні.
Закуплено меблі для кабінету музики, кабінету логопедії, столярної майстерні, 1-А, 1-Б класів, 4 класу.
Згідно кошторису на 2019 рік:
- КЕКВ 2110 – 320 00 грн.;
- використано 298 000 грн.
- закупівля меблів;
- частково дидактичного матеріалу;
- килими;
- кухонний посуд;
- будівельні матеріали;
- господарські товари;
- дизинфікуючі засоби;
- канцелярські товари;
- КЕКВ 3110 за бюджетом 0 грн.
- Додаткове фінансування – 288 300 грн. придбано:
-фабрика друку -4 шт.;
– ноутбуки – 11 шт.;
– телевізори – 6 шт.;
– верстаки столярні – 7 шт.;
– витяжка для кухні – 1 шт.;
– кафедра кутова – 1 шт.;
-стелаж «Велике дерево» – 1 шт.
3. КЕКВ 2140 -360 000 грн.
- поточні ремонти;
- обслуговування комп’ютерної техніки, бухгалтерські програми, перезарядка вогнегасників, обробка дерев`яних конструкцій даху;
- додатково виділено для виконання програми «Швидкісний інтернет» – 43 000 грн.
У 2019/2020 н.р.:
- продовжити роботу з національно-патріотичного виховання дітей та молоді, активно залучаючи до цього органи учнівського самоврядування та громадські організації та батьків.
- активізувати роботу з впровадження в практику особистісно-орієнтованих та сучасних технологій;
- запроваджувати нові методи та прийоми роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями;
- урізноманітнити проведення відкритих уроків, майстер-класів та виховних заходів, керуючись проблемою школи;
- розробляти власні науково-методичні і дидактичні матеріали та висвітлювати передовий педагогічний досвід у ЗМІ;
- залучати творчі групи педагогів до участі в науково-практичних та соціальних проектах;
- залучати педагогів школи до навчання на спеціалізованих курсах підвищення кваліфікації, педагогічних проектах;
- вдосконалювати, розширювати та поглиблювати знань та вміння, підвищувати рівнь предметної підготовки педагогів шляхом самоосвіти;
- впроваджувати просвітницьку діяльності, спрямовану на формування негативного ставлення до протиправних дій, проводити тижні правових знань;
- посилити роботу з превентивного виховання та надавати кваліфіковану допомогу сім’ям, що опинилися у СЖО;
- впровадження нових педагогічних комунікацій між усіма учасниками навчально-виховного процесу;
- створення в учнівському та педагогічному колективах демократичного правового простору та позитивного мікроклімату;
- створення належних умов для надання якісної освіти учням та забезпечення їх повноцінного і творчого розвитку;
ПОСИЛИТИ:
- соціальний захист дітей з особливими освітніми потребами, яким необхідний постійний сторонній догляд,
- контроль за роботою з попередження безпритульності й бездоглядності, насильства над неповнолітніми, підліткової злочинності та правопорушень, запобігання торгівлі дітьми;
ПСИХОЛОГО-СОЦІАЛЬНІЙ СЛУЖБІ ШКОЛИ:
– здійснювати внутрішній облік дітей, які потребують посиленої уваги з боку педагогів, соціального педагога та практичного психолога;
– планувати роботу психолого-педагогічного супроводу дітей, які опинилися у СЖО;
– тримати на контролі відвідування учнями навчального закладу, заслуховувати звіти класних керівників на нарадах при директорові,активно залучати до громадської та гурткової роботи дітей з соціально незахищених сімей;
- проводити тематичні виховні години, бесіди, диспути, тренінги з формування толерантних відносин між учнями, протидії булінгу та мобінгу у дитячому середовищі;
- організовувати правові всеобучі для батьків з питань охорони дитинства, попередження жорстокості та насилля, булінгу та мобінгу.